Forum www.jumpgorzow.fora.pl Strona Główna
 
Rejestracja
 
Forum www.jumpgorzow.fora.pl Strona Główna FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
troche zasad:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jumpgorzow.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alicjakb




Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 12:04, 26 Lip 2010    Temat postu: troche zasad:)

Po pierwsze czesc dziewczyny, w koncu zawitalam na forum Very Happy
Sory ze ja tak od razu konkretami bede uderzac ale w koncu trzeba troche poustalac, bo mam wrazenie ze z wiekszym porzadkiem bedzie wszysto bardziej efektywne.
Wiec zaczne od tego ze myslalam dlugo (pomimo, moich nieobecnosci na treningach cialem- duchem oczywiscie bylam Wink ) o klubie, dzialalnosci i jakis regulach ktore trzeba ustalic, zeby wszystko sprawniej dzialalo i nie bylo zgrzytow i niedomowien.
Napisze co mi przyszlo do glowy, prosze zebyscie Wy tez pomyslaly jezeli ktos ma jakies pomysly ktore moga ultwic dzialalnosc klubu prosze piszcie, bedziemy dyskutowac- pisze tutaj a nie na treningu bo narazie jeszcze jestem ograniczona czasowo poza tym wiem ze wiele z Was jedzie na wakacje a chcialabym zeby kazdy mial dostep do tematu:) Dobrze wiec:
1. Koniecznie trzeba ustalic konkretna godzine treningow.
2. Na torze szefuje Magda- jezeli jej nie ma wyznacza kogos na jej miejsce i nie ma z nia dyskusji- jej slowo jest swiete. Magda uwazam ma na tyle delikatne i pozytywne podejscie do psow ze absolutnie zadnemu nie zrobi krzywdy i jezeli wyda jakies polecenie prosze je wykonywac, oczywiscie jezeli mamy jakies propozycje czy uwagi mozna rozmawiac ale decyzje podejmuje Magda na torze.
3.Od spraw organizacyjno- maretingowych jestem ja. Mam powierzona ta role przez Zwiazek jestem za wszystko odpowiedzialna i MUSZE wiedziec o wszystkim obojetnie od sytuacji czy jestem w szpitalu czy nie jezeli nie macie telefonu badz pusto na karcie wymyslcie cos i jakos sie ze mna skontaktujcie- ja telefon mam zawsze przy sobie. Nie moze byc takiej sytuacji jak wyszlo z logiem.
4. Chcialabym zaproponowac drugi dzien treningowy dla osob poczatkujacych. Wiem ze jest to nierealne w niedziele zeby dokladac psow dlatego mowie o sobocie, rzucajcie pomysly jak to zorganizowac (wydaje mi sie ze spokojnie mogloby to prowadzic dziewczyny z Gorzowa, zeby Magdy nie fatygowac w drugi dzien a nuz uda jej sie od czasu do czasu wpasc Wink ) zaraz ukaze se w gazecie artykul o nas podejrzewam ze zglosi sie kilka osob zainteresowanych a niedobrze takie osoby odsylac z kwitkiem.
5.Uwazam ze trzeba byloby ustalic skarbnika i miesieczna oplate, myslalam o 50zl ale juz Magda mowila ze to za duzo- mowcie ile dla Was jest realne- nie wiem na ile mozemy jeszcze liczyc na zwiazek jezeli chodzi o przeszkody wiec musimy sami zbierac a tak miesiac za miesiacem i sie bedzie zbieralo.
6. Suki z cieczka nie przychodza na treningi. Gdyby byly same suki nia ma problemu ale w sa psy na treningu wiec jedno drugie wyklucza.

Jezeli cos jeszcze przyjdzie mi do glowy bede pisac.
Troche mi przydlugi post wyszedl no ale trzeba bylo Smile
Wszelkie pomysly piszcie bedziemy rozmawiac Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alicjakb dnia Pon 12:14, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Basterska




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 19:27, 26 Lip 2010    Temat postu:

Witamy na forum, Alu Very Happy
Zasady na pewno się przydadzą i warto cos ustalić.
Co do konkretnej godziny to się zgadzam jak najbardziej, dużo w głównej mierze zależy od pogody, ale chyba rano byłoby najlepiej.
Co do pkt. 3 to ok, ale warto żeby każdy miał prawo głosu, akurat logo wybrali wszyscy razem, nie sądzę, żeby to miało duży wpływ na cokolwiek. Wiadomo, że ktoś pełnoletni musi za to wszystko odpowiadać, ale fajnie byłoby gdybyśmy wspólnie podejmowali decyzję, jako ogół - oczywiście w miarę możliwości.
Co do pkt. 4 to chyba to jest nieuniknione... jeżeli mnie w ogóle bierzecie pod uwagę, to mogę pomóc, czy nawet poprowadzić trening, ale nie wiem jak to u mnie wyjdzie z sobotami w roku szkolnym, bo mam wolontariat. A może w niedzielę dwa treningi tylko w innych godzinach? No nie wiem, to się jeszcze ustali Wink
Jeśli chodzi o opłatę, to 50 zł to faktycznie zbyt dużo... mi sie podobał pomysł Magdy, że po 10.. no choćby te 20... zobaczymy co inni powiedzą.

My z Magdą ustaliłyśmy ostatnio Regulamin Klubu Jump, pozwolę sobie go teraz wkleić tutaj i będziemy dyskutować, ew. zmieniać coś, dopisywać, niech każdy się wypowie! Warto żeby takie coś było, choćby dla nowych członków, żeby byli świadomi...

REGULAMIN KLUBU AGILITY JUMP

1. Godziny treningów ustalamy WSPÓLNIE. Wybieramy tą godzinę, która pasuje większości.
2. Wszyscy pomagamy w noszeniu przeszkód, jak i sprzątaniu po treningu.
3. Członek klubu zobowiązany jest zgłosić wcześniej prowadzącemu trening o wszelkich zmianach a także wcześniejszym bądź późniejszym przyjeździe.
4. Kiedy jedna osoba mówi, reszta słucha.
5. Gdy jeden pies biega, reszta jest przywiązana i nie zakłóca spokoju.
6. Przed wejściem na tor ustalamy kolejność psów i przestrzegamy jej.
7. Ilość przebiegów przez jeden tor dostosowujemy do chęci i umiejętności psa. Maksymalna ilość przebiegów to 3.
8. Żaden z członków nie ma prawa przyprowadzać większej ilości psów, zapraszać nowych członków bez wcześniejszego uzgodnienia z prowadzącym trening.
9. Na trening nie mogą przychodzić suki z cieczką, tydzień przed oraz tydzień po.
10. Decyzje dotyczące klubu oraz jego członków podejmujemy wspólnie.
11. Dbamy o porządek na terenie ośrodka. Każdy członek klubu zobowiązany jest do sprzątania po swoim pupilu.
12. Odnosimy się do siebie w kulturalny sposób.
13. Nie podkarmiamy innych psów.
14. Szkolenie odbywa się wyłącznie za pomocą metod pozytywnych! Użycie przemocy wobec psa jest niedopuszczalne.

Piszcie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szilkowa
Administrator



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:15, 27 Lip 2010    Temat postu:

No to tak jeżeli chodzi o ustalanie godzin wiadomo teraz jest ciepło i lepiej rano ale tak to nie tyle co ja ale mój transport że tak powiem Wink co chwilę się buntuje co do rannych treningów.

Co do następnej grupy - bez urazy Natalia ale moim zdaniem Ty masz za mało doświadczenia i za krótko jesteś u nas, moim zdaniem najlepszą taką osobą od nas była by Ola która zastępowała mnie już nie raz i poradziła sobie z tym bez większych problemów. Tym bardziej grupę początkującą moim zdaniem poprowadziłaby sobie, ja oczywiście Oli jeszcze raz wszystko będę tłumaczyć i przygotowywać na treningi Wink
Oraz jak to będzie możliwe , będę starać się jak najczęściej być na tych treningach.
Co do składki miesięcznej ja jestem za tym żeby było 20 zł.

Natalia my nie ustaliśmy regulaminu broń boże tylko to są nasze propozycja , tak jak Ala Wink

Teraz jeszcze tak pomyślałam że można było by dopisać do regulaminu to że gdy kogoś nie będzie na treningu informuje o tym osobą prowadzącą trening.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szilkowa dnia Wto 12:17, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alicjakb




Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 14:07, 27 Lip 2010    Temat postu:

Ech no wlasnie... Natalia na moj post odpowiadasz ze chcesz zeby wszyscy wspolnie wszystko ustalali i dalej piszesz ze z Magda ustalilyscie regulamin i stawiasz wszystkich przed faktem dokonanym... Rolling Eyes i naprawde pisanie wytluszczonym drukiem jednego punktu (swoja droga ciekawe dlaczego akurat tego...) nie jest potrzebne . Kazdy punkt jezeli bedzie ustalony bedzie jednakowo przestrzegany.
Dzieki Magda za sprostowanie bo normalnie zglupialam po poscie Natalii.
Dobrze, do rzeczy- mysle ze ogolnie regulamin jest ok plus to co napisala Magda, narazie nie sumuje wszystkiego, poczekamy troche na kolejne propozycje.
Co do treningow dla poczatkujacych to chyba trzeba poczekac az Ola wroci z wakacji.
Co do godziny treningow mysle ze nie ma przeszkod zeby zrobic je w niedziele popoludniu tylko trzeba ustalic jedna godzine i bede na to nalegac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alicjakb dnia Wto 14:11, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Basterska




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 14:12, 27 Lip 2010    Temat postu:

Magda, na gg jakoś wszystko inaczej pisałaś ... ale ok.
Teraz nagle co innego, heh, fajnie, nie ma to jak szczerość.

Ala napisałaś "dziewczyny z Gorzowa", a Ola raczej z GW nie jest ...
z Gorzowa jestem ja i Justyna.
Nie nadaję się ? Spoko, rozumiem.

Pod regulaminem napisałam, że to jest do zmiany jeszcze, wstawiłam próbny regulamin tak jak Ty i pod spodem jest, że można to zmieniać, że każdy ma się wypowiedzieć. Poza tym ja to układałam z Magdą, nie sama, miałysmy to zabrać na trening i z wszystkimi skonsultować. Poza tym, jak wiadomo, Magda przewodniczy treningom i ona ma decydujący głos, więc skoro te zasady uznała za stosowne, to chyba są ok.

Czemu ten punkt jest wytłuszczony? Dlatego, że jest możliwość przyprowadzić innego psa, ale żeby nie było sytuacji tak jak z tym flatem, że znienacka.

Więcej się nie wypowiadam, bo i tak potem wszystko zostaje przeinaczone .
Jak widać chyba tylko ja jestem tutaj szczera, bo wcześniej niektórzy mówili co innego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Basterska dnia Wto 14:17, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szilkowa
Administrator



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:43, 27 Lip 2010    Temat postu:

Proszę Cię Natalia , skończmy to Rolling Eyes
Ok to niech reszta jeżeli będzie miała jakieś zastrzeżenie czy coś to niech napisze bądź niech napisze że go akceptuje , ja później zbiorę w całość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abiutka_




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:16, 27 Lip 2010    Temat postu:

Moim zdaniem regulamin jest w porządku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alicjakb




Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 18:02, 27 Lip 2010    Temat postu:

spokojnie Magda z Natalia juz wyjasnione.
O regulaminie i innych sprawach jeszcze pogadamy w niedziele na treningu, chcialabym na to poswiecic z 15 minut, pasuje Wam? Spisze i wydrukuje to co tutaj mamy i podyskutujemy moze jeszcze cos sie urodzi i ustalimy koncowa wersje ok? Zostanie pewnie jeszcze sprawa treningow dla poczatkujacych ale to juz jak Ola wroci.
Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alicjakb dnia Wto 18:03, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Basterska




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 18:04, 27 Lip 2010    Temat postu:

No i jest dobrze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brylkowa




Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Sob 18:44, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Podpisuje się pod regulamin Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szilkowa
Administrator



Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:50, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Co do regulaminu, ustaliłyśmy nowy punkt z Alą.

Każdy kto przystępuje do klubu deklaruje się do regularnego przychodzenia treningi a nie w przysłowiową kratkę. Rozumiemy że może coś wypaść raz w miesiącu. Gdy ktoś opuści częściej treningi regularnie równoznaczne to jest z odejściem z klubu i przyjęciem na jego miejsce nowej osoby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jumpgorzow.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 
 
Regulamin